26 ledna 2012

Můj BodyImage test

Udělala jsem si BodyImage test(jak vnímáš vé tělo) na této stránce a tady je výsledek ve zkratce:


Hodnota vašeho BMI je 18,4, vaše tělesná hmotnost je normální a pro vaše zdraví zcela bezpečná. Pro vaši informaci, doporučená váha pro vaši výšku a věk by se měla pohybovat mezi 52 - 60 kg.
VÍCE V CČ
Já: Mez BMI je 18,5(méně už je prý anorexie..hm:-)),váhu jsem udala 50 kg, tak je přeci jedno že minimální je 52....

Dále si všimneme toho, jak vnímáte své tělo. Vaš odhad proporcí své postavy se celkem shoduje s odhadem podle BMI. To znamená, že svou postavu vnímáte docela realisticky, což je dobré.

Já:tak aspoň se utvrdilo, že jsem tlustá:-D:-) Protože ta postava,kterou jsem označila jako tak jak vypadám já, je tlustá! Podívejte:


Přejete si zřejmě být štíhlejší. Mít za cíl normální tělesnou hmotnost je v pořádku, svědčí to o vaší schopnosti správně odhadnout jak vypadají zdravé proporce a nepouštíte se do nebezpečných extrémů.

Já:váhala jsem mezi 3. a 4.postavou..Ale pak jsem si řekla,že chci mít prsa:-) Ikdyž ty postavy jsou všechny hnusný:-D...

Jak již bylo výše zmíněno, vaše tělesná hmotnost je normální a pro vaše zdraví zcela bezpečná. To vás asi nepřekvapí, protože jste se podobně odhadli i podle obrázku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků