27 ledna 2012

Nemoc

Ležím, protože mám chřipku, angínu či co - ještě nevím, k doktorce jedu zítra. Celkem zvládám pít čaj, ten co si dělám, by měl mít 5 KJ na 100 ml. Už jsem zkusila 2 jiné, ovocné, ale chutnali vážně divně. Tak si vařím černý čaj a "přislazuju" ho umělým sladidlem (jedna tabletka 0,05 KJ :-)). A to mě asi drží v pořádku. Kdybych měla pít čaj s CUKREM, tak bych na tom byla psychicky milionkrát hůř. Nesnáším kalorické pití. Když zrovna nebojuju s žádnou virózou, piju Prolinii Citronovou (0,4 KJ na 100 ml) a nebo Coca Colu Zero (0,9 KJ na 100 ml). Sice mám pořád divné myšlenky - co když je to na té krabiče lež, co když má ten čaj daleko více KJ, a co když mi to umělé sladidlo nějakým způsobem do těla ty KJ dostane, co když je to kec, vždyť oni si na ty obaly můžou napsat, co chtějí... Co si myslíte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků