27 ledna 2012

Problémy s váhou

Článek z 6.srpna 2011 (není aktuální):
Problémy s váhou aneb jak přibírám, i když bych neměla..
Hezky popořádku. Musím doma jíst před našima alespoň 7 000 KJ denně, jak jsem slíbila. Doktorka z Brna z psychiatrie nám nakázala, že musím jíst minimálně 8 500 KJ, abych přibírala 0,5 kila za týden, ale já jsem se sekla a řekla, že přibírat nebudu, nechci a udělám pro to všechno.
Nějakou dobu před tím, než jsem jim to oznámila, bylo "alespoň" 8 000 KJ "dodržováno". Tím myslím, že jsem si na každý den spočítala jídelníček na 8000 KJ, ale schovávala jsem jídlo, takže to pak za den vycházelo v průměru na 6900 KJ a váha se mi nehýbala. Poté jsem tedy oznámila rodičům, že nepřiberu a řekla jsem jim o schovávání a že si budu dělat jídelníčky na 7000 ( s tím pocitem, že doteď to bylo 6900 a nepřibírala jsem, tak to bude OK :-)).
Jenže! A to mě podrž... Dělám jídelníčky na 7000 KJ, ale stejně mi to nedá a jídlo schovávám, čímž jsem se dostala v průměru na 6000 KJ snězených za den. A? Přibírám... Já to nechápu! Nechápu! Jsem tlustá bečka sádla, ale proč? Vždyť 6 000 KJ... co to je? To se dává při dietě. Vždyť ženy do 50 let, které si přejí zhubnout, by měly za den přijmout 5000 - 6000 KJ. Ani tak mě neštve to, že mám vyšší váhu trochu. Mě štve, že musím pořád schovávat. Unavuje mě to. Je to neustálý stres. Nemůžu jít za mamou a říct jí "Mami, schovávám. Takže nepřijímám 7000 KJ, ale 6000 a stejně přibírám. Říkám ti to, protože už schovávat nechci, takže si budu dělat jídelníčky na 6000 KJ." Tečka. To nejde. Protože mě nenávidí. Zase ji podvádím.. A můžu za to, samozřejmě, já..

Poraďte mi. Jak je možné, že přibírám? Já tohle vlastně nikdy pořádně nezažila, abych si stoupla jeden den na váhu, a bylo to OK a druhý den, abych měla třeba o 0,3 či 0,5 kilo více. Váha mi vždy stála.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků