27 listopadu 2012

Motivace

Psala jsi, že by ses chtěla uzdravit. Jaký důvod tě k tomu motivuje?

Anorexií trpím přes pět let, takže jsem si prošla všemi možnými obdobími. Většinu času jsem si v ní ale libovala, milovala jsem hubnutí, kontrolu v jídle a všechny ty "stavy", které k anorexii neodmyslitelně patří. Bohužel mnoho z nich si užívám dodnes, i když vím, že je to špatně. Po mnoha letech živoření jsem si ale uvědomila, pomalu, že skutečně  nežiju život, ale jen jaksi bezmyšlenkovitě přežívám. Největší motivací ale zřejmě byly vleklé a čím dál častější a hroznější zdravotní problémy. Od oteklých nohou, přes bolesti na srdci, až po vypadávání vlasů. Spojení těchto zdravotních problémů, trápení mých rodičů, myšlenka studia a normálního života plného lásky, pařeb, výletů a aktivit, které by mne bavily, ale na které teď nemám energii, mě dostalo tam, kde teď jsem - v životní fázi, kdy se toužím vyléčit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků