04 února 2013

Essence Maximum Definition Volume Mascara

Patříte taky k těm slečnám, které když slyší slovo "Essence", tak se jim zježí všechny chlupy na těle? A nebo kosmetiku Essence používáte a nevadí Vám, či je dokonce jednou z Vašich nejoblíbenějších?


Já osobně proti ní nemám ani slovo. Je levná a troufám si říct, že jako u každé kosmetické značky, i u ní najdeme totální propadáky a naopak luxusní kousky a vychytávky.
Zřejmě nemá většího významu rozpitvávat tady klady a zápory Essence, nebo snad její oblíbenost, určitě jsme každá slyšeli miliony různých názorů a přesně tak by to, prosím, mělo zůstat - jsou to naše názory, názory jednotlivců a je každého věc, jako kosmetiku používá. Klidně si na obličej patlejte hnůj, milé dámy, protože je to jenom a jenom vaše pleť a máte právo si s ní přeci dělat cokoliv uznáte za vhodné!
A nyní k výrobku, o kterém bych dnes chtěla mluvit.
Jedná se o řasenku, jak již jistě těch bystřejším z Vás došlo, od Essence.



A co vlastně říct? Já osobně preferuji umělohmotné kartáčky, různě "vytuněné", speciální, moc mi nevyhovují ty klasické. Klasických je ale většina a proto mám výběr v drogeriích a jiných obchodech o něco stížený. Poté, co do mého kosmetického koutku přibyla řasenka od Maybelline - One By One (článek o ní si můžete přečíst ZDE) a já z ní opravdu nebyla zrovna nadšená, nedalo mi to a většina mých "musímsiněcokoupit" pochůzek se neobešla bez okukování stojanů s řasenkami.
Hledáte, hledáte, něco rozumného jak cenově, tak kvalitou, ale pořád nemůžete najít nic, co by Vás přesvědčilo. Takže se nakonec naštvete a vezmete tu nejlevnější řasenku s umělohmotným kartáčkem, která se v prodejně nachází a odchází domů plni očekávání - bude stejně strašná jako ta od Maybelline a nebo mě příjemně překvapí? Jestli neeeeee, tak....grrr!
A výsledek? Řekněme velice velice uspokojivé. Shrňme tedy všechny vlastnosti řasenky Essence Maximum Definition Volume:

Výhody:
+ Jako první výhodu prostě musím uvést CENU, jak jinak. Všichni víme, že Essence patří k těm nejlevnějším výrobkům dekorativní kosmetiky u nás. Tato řasenka mě stála okolo 70 Kč.
+ OBJEM neboli VOLUME. Nejedná se o žádný zázrak, ale její šikovný kartáček se dostanu opravdu všude a tím řasy vypadají celkově objemnější, než byly před aplikací.
+ To, co řasenka slibuje – tedy PRODLOUŽENÍ od kořínků až ke špičkám – skutečně splňuje. Řasy jsou opravdu o dost delší, ale nevypadáte jako mrkací panenka. Prodlouží do takové délky, kdy se nemusíte více malovat, ale vypadáte přirozeně a hezky.

Nevýhody:
- Největším mínusem této řasenky je pro mě ZASYCHÁNÍ barvy. Setkala jsem se s tímto už víckrát, a vždy u těch levných (pro někoho = nekvalitních) řasenek. Zkrátka a jednoduše nesmíte hned mrkat jak sluníčko, ale musíte chvíli po nanesení počkat, než barva na řasách zaschne, jinak se Vám může stát, že skončíte s černou šmouhou nad okem.
- Ne že bych s ní byla nespokojená, ale Essence Maximum Definition Volume trošku pokulhává, co se ODDĚLENÍ všech řas týče. Nedoporučuji nanášet více vrstev, řasy pak už mají tendenci slepovat se.

Další nevýhody pro mě ale tato řasenka nemá. Za sebe ji určitě doporučuji a všem zatvrzelým odpůrcům Essence přeji jen to nej! Dostává ode mě 3 medvědy z pěti.





1 komentář:

  1. mno,mmě ty Essence řasenky přijdou tak nějak vesměs všechny na jedno brdo:D

    OdpovědětVymazat

Archiv článků