07 února 2013

Essence Soft Touch

V poslední době se roztrhl pytel s novinkami ve světě laků na nehty. Všechny ty "popraskané" looky, extrémní záře a lesk nebo naopak mat, třpytky, rudé odstíny, nude barvy.... Hotová nálož. Já sama jsem neodolala novému laku od Essence Soft Touch, díky kterému bude mít jakýkoli váš lak matný vzhled.
U mě je tato vychytávka velikým plus, protože se mi střídají období, kdy mám ráda lesklé laky s obdobím matných laků. Od nynějška už tedy nebudu muset utrácet za neustále nové a nové laky, ale jednoduše přetřu lesklý lak tímto a do chvilky mám krásně matné nehty.


Název výrobku:
Essence
nail art
special effect!
topper
soft touch
top coat

Tento lak jsem koupila v drogerii Rossmann a stál mě 45,- Kč, což opravdu není moc.
A jak jsem s ním spokojená? Můžu jedině doporučit, s takovým lakem vytvoříte všemožné kreace a nikdy vás lakování nehtů nepřestane nudit. Možnosti s tímto lakem jsou téměř neomezené. Jeho plus je také nízká cena a fakt, že skutečně vytvoří slibovaný matný efekt.


Lahvička vypadá takto:

Nehet po nanesení dvou vrstev černého laku, ještě před nanesením Essence Soft Touch:

A po nanesení Essence Soft Touch:


Přečti si také:
Essence Cracking
Miss Sporty Check Matte

Né, že bych tento lak používala nějak často, ale pokud bych měla hodnotit nanášení, trvanlivost a jestli vůbec splňuje efekt, který slibuje, můžu klidně udělit pět medvědů z pěti.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků