06 února 2013

NYC Smooth Skin Pressed Face Powder

Jelikož je moje pleť extrémně světlá, potřebuji ty nejsvětlejší pudry, make-upy a korektory, které vůbec existují. Tímto se barva pudru stává jedním z hlavních kritérií při výběru nového pudru.
Až donedávna mi vyhovoval New York Color – Smooth Skin – Pressed Face Powder v odstínu 702A Naturally Beige (oficiální stránky).

Až nyní, na stránkách New York Color jsem si všimla, že tento pudr se prodává v ještě světlejším odstínu 701, ale ten jsem ještě nikdy v žádné prodejně (NYC se prodává v drogerii Rossmann) neviděla. Bohužel.
Z toho jste jistě pochopili, že odstín 702A Naturally Beige tedy není nejsvětlejším možným odstínem, a tak není divu, že po kruté zimě, kdy mé, už tak mizerné, letní opálení zmizelo, se pro mě i tento pudr stal moc tmavým a já se opět musela shánět po novém, ještě světlejším. Jedním z lepších by snad mohl být Rimmel Stay Matte Pressed Powder, o kterém si můžete přečíst ZDE.

NYC Smooth Skin Pressed Face Powder

Výhody:
+ Jednoznačně CENA – NYC je poměrně nová (v ČR!) značka kosmetiky a všechny překvapila svým bohatým sortimentem, zajímavými výrobky a nízkou cenou. Tento pudr mě stál asi 100 Kč.
+ BALENÍ – pudr se schovává v uzavíratelné nádobce, která se jen tak neotevře
+ APLIKÁTOR – součástí balení je i (méně kvalitní) houbička na nanášení pudru
+ ZRCÁTKO – když nádobku s pudrem otevřete, na vnitřní straně víčka se nachází zrcátko, což ocení každá žena
+ KONZISTENCE – pudr je oproti jiným, které jsem měla možnost vyzkoušet, dost tuhý. Tento fakt může někomu vyhovovat, někomu naopak vadit. Já jej uvádím jako plus – nanáší se stejně dobře jako jiné pudry a nehrozí, že by se vám vysypal v kabelce nebo na stolek.

Nevýhody:
- APLIKÁTOR – jak jsem již zmiňovala, součástí pudru je i houbička na nanášení pudru, která je ovšem z ne moc kvalitního materiálu. Ovšem dle mého názoru úplně stačí, takže se nejedná o nějaké obrovské negativum.
- MNOŽSTVÍ – možná jsem si zvykla na něco, co není standard, ale mně prostě množství pudru v balení moc nestačí, dle mého názoru se jedná o jasnou přímou úměru cena – množství.


Dostává čtyři medvědy z pěti.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků