25 března 2013

Jaké ovoce jíš nejčastěji?

Jaké ovoce jíš nejčastěji?
Nejčastěji jím banán a oloupané jablko Granny Smith, miluji jeho kyselkavou chuť. Dále si také dělám proteinové pěny z borůvek, jahod a nebo směsi lesního ovoce. Mám ale ráda i meloun, a to jak vodní, tak žlutý. Měla jsem období, kdy jsem jedla mandarinky, nektarinky, broskve, kiwi a podobně, ale to mi teď moc nechutná. V létě mi také chutnají čerstvě utržené, krásně zralé švestky. Nechutná mi hruška (ale hruškový jogurt ano:D). V nemocnici, někdy v listopadu, jsem měla ananasovou mánii,  mohla jsem ho pořád. Teď už taky moc ne. V létě si občas koupím i liči.
Na snídani mívám banán, na svačinu jablko a odpoledne a na druhou večeři je právě proteinová pěna.

1 komentář:

  1. Máme podobný vkus na ovoce =) taky mám moc ráda banány, jablka a v létě čerstvě utržené švestky =)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků