26 března 2013

Safe food / fear food

Ahoj, zajímalo by mě, co se nachází na tvém seznamu safe food / fear food, jestli tedy  takový seznam máš. Teda, které druhy jídla pokládáš za bezpečné z hlediska tvojí psychiky, víš, že po nich nebudeš mít výčitky a tak... A naopak, kterých potravin se stále bojíš. Jinak držím palce!! Bojuj, ty to zvládneš.

Ahoj. Nikdy jsem si nevytvořila seznam "povolených" jídel tak, že bych si sedla a sepsala, co si dovolím a co ne. Ale samozřejmě, že jsou tady jídla, která mám odzkoušená a u kterých vím, že mě výčitky potkat nemůžou. Ale v podstatě se jedná buď o jídlo 1) odzkoušené 2) s nižší kalorickou hodnotou než nějaká jeho obměna. Stává se mi totiž, že mám například dvě varianta jednoho jídla a mám výčitky, když si dám tu kaloričtější, i když třeba jen o pár kalorií. Mám potraviny, které nejím, ale i po těch povolených potravinách můžu mít výčitky, když si dám více. Určitě bych ale měla výčitky třeba po tučném sýru, čokoládě, oplatcích a různých čokotyčinkách, vepřovém masu (tučném všeobecně), másle, smetaně... 

1 komentář:

  1. já takový seznam napsaný nemám :-) přijde mi to zbytečné, protože každý ví co je zdravé a co ne, ale výčitky se mi občas dostaví i u jablka navíc a přitom jde jen o jablko a čokoládu třeba ani neřeším, jsem divná :-D

    OdpovědětVymazat

Archiv článků