25 dubna 2013

Albert Hypermarket (24.4. - 30.4.2013)


Albert Hypermarket (24.4. - 30.4.2013):
Tuňák Franz Josef - 34,90 Kč
Jogobella - 5,90 Kč
Kaiserka - 2,90 Kč

Zottarella - 19,90 Kč
Madeta tvaroh polotučný a odtučněný - 14,90 Kč 
Zott bílý jogurt - 12,90 Kč

Müller Riso - 11,90 Kč

Activia Zdravé ráno - 14,90 Kč

Mlékárna Kunín Kefírové mléko - 29,90 Kč

Jahody 250 g - 13,90 Kč

Banány 1 kg - 27,90 Kč

Chřest 500 g - 39,90 Kč







17 komentářů:

  1. Nemám nic proti těmto příspěvkům, jen by mě zajímalo... ty máš nějakou oblibu k Albertu? :D :D Já ten obchod nesnášim, věčně tam právě ty akční věci vůbec nemaji, protože je vyprodáno a i kvalita zbytku... sice Spar a TESCO neni o moc lepší, ale stejně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupuji v něm nejraději, nevím proč. Mají tam všechno, co vyhledávám. V Kauflandu mají třeba dobrou zeleninu a ovoce, ale vůbec nemívají borůvky a jablka Granny Smith. Do Lidlu jen na speciální výrobky. Tesco přímo nesnáším.. Penny je malinké, tam není nic. A Spar tady vůbec nemáme.:)

      Vymazat
  2. Tunaka a jahody jsem koupila :) A ještě rebarboru :)

    OdpovědětVymazat
  3. samé dobroty :) .. tu activii s müsli už jsem dlouho neměla :P někdy si jí budu muset koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu Activii s müsli ráda, ale bohužel mě nezasytí, na rozdíl od jiných jogurtů.

      Vymazat
  4. Zrovna ty mi něco povídej o halucinacích :D
    Dneska jsem se po dlouhé době zvážila, mám 54 kg na 167 cm. Udělalo mi to radost, pro mě naprosto skvělá váha, míň už bych nechtěla protože vždycky když jsem měla pod 52 už mi začínalo být fyzicky špatně a musela jsem se omezovat.
    Myslím, že vypadám dobře. A kdyby mi někdo řekl že jsem měkoučká nebo tlusťoučká nebo co to říkali tobě při 52 kilech tak vím, že je to blbost a že jsem štíhlá. Víš co tím chci říct... :D Prostě.. máš na svoje tělo jiný měřítka, nevnímáš ho reálně. Když se podíváš na mě: Myslíš si, že jsem měkoučká a kulatá? Zvládla bys takhle vypadat? (neodpovídej, pouze k zamyšlení :D). Já myslím, že měkoučká nejsem a že bys mohla takhle vypadat. Jenže při tvých představách co PRO TEBE znamená 52kg by ses cítila morbidně obézní.. Stejně jako mě připadá že mám bochníky na bocích.. Rozumíš - 54 kg na někom jinym super, 54 kg na mě o něco horší.
    Vyjadřuju se jak debil, snad chápeš, co tím chci říct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjadřuješ se dobře, naprosto chápu, co jsi chtěla říct. Ano je to tak, 54 kilo na druhém je něco jiného, než 54 kilo na mě... Děkuji za vyčerpávající komentář. Je dobré, že s postavou máš svoji hlavu a nenecháš si do toho nikým kydat:D :)

      Vymazat
  5. albert je skvělý krám, chodím tam vždy, když mám čas před autobusem, protože je hned vedle hlavních nástupišť..:D nejčastěji tam kupuju ořechy:)

    OdpovědětVymazat
  6. V albertu hypermarket mají opravdu všechno =) mmmm jahody jsem teď měla =P

    OdpovědětVymazat
  7. Hi dear nice blog. .I'm your new follower =)! Do u want to return?
    I wait u in my blog,kisses dear and have a good day <3 <3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Asi ppošlu mamku pro chřest a jahody!! :)) ZA takovou supr cenu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jahody jsem si taky koupila (chodím teda do menšího Alberta) a vždycky je tak půl vaničky na vyhození :-/

    OdpovědětVymazat
  10. Chřest jsem chtěla zkusit už dávno, nevíš jak to chutná? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ne, není tam schovaná žádná kaše, to je rozmačkaný banán.

    Pěkný nákup, nakupujeme podobně..

    OdpovědětVymazat
  12. Tuňáka a kaiserky jsem si taky koupila :) Mňam. A Alberta mám ráda :)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků