22 dubna 2013

Look

Přehnala jsem to s hubnutím, zašla jsem moc daleko. Vypadala jsem a ještě pořád vypadám v obličeji právě jako tato dáma nebo Isabelle Caro A teď mám strach, že už se mi obličej nezmění a už navždy budu ošklivá... ach jo, měla jsem i období, kdy jsem byla hezká. Mám jednu fotku, kluci se za mnou otáčely, denně jsem měla vzkazy a návrhy na různých seznamkách (lide.cz a podobně, kde mám profil, ne že bych psala do seznamek, že hledám kluka). Nikdy jsem si nepřipadala hezká. Ale když se podívám na tu fotku, ta holka se mi skutečně líbí. Bojím se.


18 komentářů:

  1. Neměj strach, všechno se to vrátí, krásu dostaneš zpět a věř, že přestože se tohle stalo, jsi stále stejně krásná, nyní spíše uvnitř, ale i tělesnou schránku bys měla mít ráda, ač teď není úplně v pořádku.
    Pokud se budeš i nadále takto vytrvale snažit, tělíčko se zlepší a ty se budeš na sebe opět dívat s radostí. Proto měj své tělo z části ráda i teď, aby mu nebylo líto, že je vyhublé. Drží s tebou i po tom všem, co se stalo, tak mu to oplácej vřelými slovy, dostatkem živin, notnou dávkou optimismu a slib, že se budeš snažit, aby mu opět bylo co nejlépe a ty znovu rozkvetla x)
    Držím ti pěsti a hlavně úsměv, holka x)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatíčko... ty jsi hezká, co hezká, nádherná! Jen je teď zkrátka období, které tě nutí myslet si opak. Nezapomeň na všechny lidičky, kteří tě mají rádi takovou, jaká jsi. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj sa, to sa všetko vráti. Už aj ja mám naspäť môj škrečkovský ksicht.

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, už teď určitě vypadáš lépe, než když si měla o těch 11 kg méně a až ještě přibereš budeš zase krásná jako předtím, nebo ještě krásnější, uvidíš :))

    OdpovědětVymazat
  5. :-* zas budeš krásná.. teda špatně, zas si tak budeš připadat.. krásná si furt:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná stále, hlavně vnitřkem, mám na mysli. Tvoje komentáře jsou milé, píšeš s rozumem a působíš inteligentně. Dokázala jsi už hodně a pokud tvoje přibírání jde dál, tak i v hlavičce se to bude rovnat. Vím, že to máš strašně těžké, ale ty se nesmíš vzdát, děláš to jen a jen pro sebe. Ničehož se neboj, zatni zuby a jdi dál, protože tě čeká ta nejkrásnější odměna - zdravé tělo i mysl a kluci za zase budou otáčet! Já držím palce stále :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podla mna si stale urcite krasna, a co ze teraz vyzeras inak? To nie je vobec podstatne aj ine moze byt krasne!

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě jsi pořád krásná!
    Jen se tak začni vnímat a kluci se za tebou budou zase otáčet! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Komentář pro všechny: Vám se ty ženy (Isabelle a ten druhý odkaz) líbí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když vypadám stejně, tak asi nemůžu být hezká, jak tady všichni píšou. I když já chápu, že mi všichni chtějí dodat sebevědomí a myslí to jen dobře...:)

      Vymazat
    2. Tak jsem to nemyslela: hezka a hubena neni to same!:) Mne na tech fotkach desi, jak si nekdo dokaze sam takhle ublizovat, zvlast kdyz jsem si anorexii sama prosla. Vystouple kosti ti ale nezustanou natrvalo, takze jestli jsi, jak pises, byla hezka pred anorexii, urcite zase budes i po ni:-) Ja tedy sama na sobe zadne zmeny nepozoruju;-)

      Vymazat
  10. Ale zlato..ty budeš zase krásná. Vždyť jsi pořád stejná. :) ´´Jen´´ nabrat zase ty kila, no, což bude dřina, ale vím, že to zvládneš. Věřím ti. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš někde fotku před anorexií? Hrozně by mě zajímalo, jak jsi vypadala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, ale nechci ji zveřejňovat, mám strach, že by mě na ní někdo poznal.

      Vymazat
  12. Aj ked je človek viac pri sebe či extrémne chudý - vždy sa dá vrátit všetko do poriadku!! Viem to z vlastnej skúsenosti. A vôbec netreba sa ničoho báť. :) GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ešte by som dodala, že všetko to je len o strave a akoby myslení (treba začať ináč myslieť) a v druhom rade vo všetkom ti pomôžu skutočný priatelia!!

      Vymazat
  13. Ani nevím odkud jsi, kolik Ti je. Neznám Tvoje jméno ani barvu vlasů, ale na tom nesejde. Jsi neskutečně krásná, vnitřně krásná. Sdílím každou Tvojí blogovou radost i starost a moc a moc držím palce na uzdravení.

    PS: Deset kilo Ti ráda dám:)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků