10 dubna 2013

Všimli si anorexie kamarádi/spolužáci?

Všimli si anorexie kamarádi/spolužáci? Říkali něco? Podporují tě? Máš hodně přátel?
Spolužáci na základní škole si všimli, ale chovali se, jako by se nic nedělo - protože byly ve věku, kdy je nezajímají cizí a ještě k tomu tak divné problémy, byly to/jsme prostě ještě děti. Na střední školce už to věděli všichni, protože jsem neměla zábrany, když se šlo někam na jídlo, nic jsem si nedávala, ve škole jsem v životě neposvačila, dávali jsem kamarádům kartičku na obědy, aby mě "čipli". Třem spolužačkám, nejlepším kamarádkám jsem se i přiznala, jedné holčině, která do toho padala, jsem pomohla (se z toho dostat!). Ale v podstatě na to nikdo nic neříkal, bylo to takové tabu. Nikdy mě ale nikdo v hubnutí nepodporoval, připadalo jim to divné, protože jsem byla takový extrém, ne žádná holka, která neustále mluví o dietách a přitom svačí Marsky (to je podle mě docela časté).
A k poslední otázce - mám naprosté minimum přátel, řekněme, že přežili ti nejsilnější. Dvě kamarádky, které za mnou jezdily do nemocnice, 4 kamarádi. Jen jeden z nich je ze základní školy, jeden ze střední, zbytek odjinud. Vážím si jich. Vážím si toho, že přes to, jaká jsem, jsou mými přáteli.

10 komentářů:

  1. Promiň, není to k příspěvku, ale chci se tě zeptat jestli nevíš jak se léčí anorexie v Havlíčkově Brodě v léčebně? Nebo neznáš někoho kdo byl na dětském oddělení tam? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel o Havlíčkově Brodě opravdu nevím, upřímně jsem ani do teď nevěděla, že je tam nějaká léčebna. Předpokládám, že to nebude specializované zařízení pro PPP, takže neočekávej nic valného.

      Vymazat
    2. Pokud můžu,odpovím za lsza.PL v havlíčkově brodě je a je zaměřená na PPP!...na dětském oddělení byla kamarádka-pokud chceš,dám ti na ní kontakt..

      Vymazat
  2. Přežili ti nejsilnější, přesně tento výraz dokonale vystihuje i mou situaci. Nemám moc podpory v rodině, kamády nemám vůbec, snad jen spolužačky a známé, ale nad vodou mě drží můj přítel, za což jsem mu neskonale vděčná x)
    Každopádně, nezapomínej na blogery, kteří se tě snaží podpořit. Možná nejsou úplně 'reální', ale rovněž chtějí, abys byla šťastná x)

    OdpovědětVymazat
  3. je fajn, že máš kamarády, kteří jsou pořád s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  4. jak píše kristee, mít kamarády, co tě podpoří, je to nejlepší a největší štěstí! já bohužel o všechny přišla..

    OdpovědětVymazat
  5. 6 kamarádů je podle mě fakt luxus. Jestli jsou ty vztahy povné tak si můžeš gratuovat!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si myslím, že kdo má 6 OPRAVDOVÝCH kamarádů, tak může být šťastný. Takoví ty "kámoši" na pokec v hospodě jsou vždycky fajn, ale to bych tam až tolik nepočítala. A když tyhle všechny odmyslím, u mě jich nezbyde ani 6. I když si nechi stěžovat, protože koukám spíš na kvalitu, než kvantitu.. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně! :) Je fajn, že přežili ti nejsilnější. :) Ostatní stáli za starou belu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. holka co je na dietách a svačí Marsky.. tímhle si úplně vystihla mojí kámošku :D má krabičkovou dietu, ale klidně si koupí 2 loupáky a snikersku v bufetu a pak to zapije nějakou colou z automatu, dieta jako dělaná :D

    OdpovědětVymazat

Archiv článků