09 července 2013

Chtělo by to přidat nové foto, co ty na to?

Na FB jsi psala, že jsi překročila hranici 40 kg, pokud tomu tak je, moc gratuluji! :) Jen je to těžko uvěřitelné...Určitě tvé tělo vypadá lépe, poslední foto jsi dávala s 36 kg, chtělo by to přidat nové. Třeba by ses konečně dočkala slov chvály. Co ty na to?
Upřímně se mi teď mé tělo hnusí, vidím samé špeky, takže to poslední, co chci, je, aby ten hnus viděl ještě někdo jiný. Fotku určitě nepřidám.

10 komentářů:

  1. Evi:( 40kg je sice úspěch, ale když se sama necitis dobře, je něco špatně. Změna začíná v hlavě a v přijmutí sama sebe.........a realistického pohledu na svět,= i sebe což u tebe trochu postrádám. Držím ti palce, ať jsi hlavně zdravá a šťastná, ať už budeš vážit víc či míň

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. a proč tolik záleží na tom jak vypadáš? proč je to tolik důležité? proč by se zbořil svět kdybys měla o 5kg víc? můžeš vypadat jako modelka a přesto být úplně opuštěná... není důležité jak vypadáš, ale to co máš uvnitř... přestaň se tolik řešit a budeš šťastnější... skrze stromy nevidíš les. víš? dívej se kolem sebe...

    OdpovědětVymazat
  4. Ale pridaj! Ja som zvedavá a aj veľa ľudí, ktorí sem chodia okrem mňa. Určite nie si špekatá, to len ty sa tak vidíš.

    OdpovědětVymazat
  5. Ujišťuji tě, že nikdo tě neuvidí jako hnus špekatý...

    OdpovědětVymazat
  6. Přidej a my ti řekneme objektivní názor ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel tohle je víc než smutné. Přibíráš z ničeho, navíc je předem jasné, že to dřív nebo později zase skončí nějakou dietou, a navíc uplně zhuntovaným metabolismem a hladovkou.... psychicky jsi na tom asi ještě hůř než před rokem a o psychice je to hlavně... váha je sice taky důležitá, ale ne tolik, čili v MA jsi se nevyléčila ani o fous a nechci domyslet co bude v září...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co mám podle tebe dělat? Chodím k psychiatrovi, k psychologovi, zkoušela jsem nemocnici....

      Vymazat
    2. normálně se nech hospitalizovat, to je jediná možná cesta, a pokud se tomu bráníš, tak tě sice chápu (:D), ale jeto z tvé strany léčba ,,na oko,,

      Vymazat
  8. Že tu váhu tak řešíš, já jsem dnes vstala, měla jsem 48.9, šla jsem na wc a po chvíli jsem měla 48.2 :D A ted jsem snidala ovesnou kaši a caj a mam 49.3 :D Prostě.. váhu bych fakt neřešila, je to k ničemu.

    OdpovědětVymazat

Archiv článků