09 října 2013

Food inspiration II

Delší dobu jsem se neozvala, já vím. Chtěli by jste článek, ve kterém bych shrnula, co se událo za poslední dobu? Napište mi, pokud ano. Teď už ale k Food inspiration!

Ještě domácí jídlo - nudle z M&S, cibulka a stroužek česneku, cuketa, kuřecí maso, domácí bazalkové pesto, rajčata a nahoře parmezán

Miluji tohle rizotto!

Jedno fast-foodové jídlo: salát s kuřecím masem a vařená kukuřice:)

Opět nudle z M&S, kuřecí maso, pesto, cibule, česnek, rajčata.

Proteinová pěna napůl z jahod a napůl z banánu, nahoře ozdobené mraženým banánem, což je jedno z nejluxusnějších jídel na světě!

Aaaaa školní krabičkování, jeden rychlo oběd. Fazole, tuňák, okurky a knackebroty, které jsem nakonec nesnědla, protože mi prostě nechutnají. Jen jsem si po tom tuňáku musela dát dvě mintový žvýkačky..:D

Jedna rychlo večeře - hovězí maso na rajčatech, zelí a okurky. Hovězího masa jsem snědla dvakrát tolik:D

A dnes poslední, krémové rizotto s kuřecím masem, brokolicí, fazolkami a já nevím čím vším... mňamka:)

Dnes toho bylo poskromnu, ale není moc čas fotit, tak mě, prosím, omluvte. Hezký den:)

15 komentářů:

  1. Promiň, ale... ty jídla jsou prostě dietní. A když se to vezme po té normální výživové stránce - kde máš u krabičkového obědu nějakou pořádnou přílohu? Knäcky jsou tak možná na svačinu, ne na oběd a ne takových pár drobků.
    Stejně tak chybí příloha u hovězího masa. Fastoodové jídlo je z KFC, jestli se nemýlím a je to porcička pro vrabce, samá (seschlá, pardon) zelenina a kousíček masa a kukuřice to nezachrání.
    Snad jen to rizoto vypadá použitelně vzhledem k Tobě.

    Znovu opakuju jako do zdi: Přidej! Očividně pořád hodně řešíš zdravé/dietní jídlo a nepovoluješ.

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyser si oko. Ty porce i jídla jsou v pohodě.

      Vymazat
    2. Až na to "fastfood" vrabčí jídlo a krabičkový oběd bez přílohy se mi to zdá v pohodě =) To krémové rizoto vyzkouším =) Michelle

      Vymazat
    3. Nemusíš být hned hnusná. Já se slečnou souhlasím! Vzhledem k tomu, že LSZA má přibrat, tak má mít pořádnou přílohu k obědu. Ten pidi plátek masa není k obědu dostatečný a navíc jen k němu zelenina... Kde to jsme?
      A ani ten krabičkový oběd s tuňákem do školy. Fajn, ty knacky jí nezachutnaly, ale co takhle si místo toho koupit rohlík (klidně i celozrnný). Hmm?
      Asi nemáš soudný názor, protože tím že jsi napsala že jídla i porce jsou fajn teď maximálně LSZU potopíš níž

      Vymazat
    4. A tobě je co po tom, co ona jí? Je to snad jeji věc.

      Vymazat
    5. Na to musím reagovat - její věc to samozřejmě je, ale vzhledem k tomu, že dobrovolně prezentuje část svého života na internetu, ostatní mají volnost se k tomu vyjadřovat..na co dotyčná nechce znát názor druhých, to neukazuje..o tom internet je...
      A že by to chtělo více a jinou skladbu je pravda, ale dokud to není zhoršení, je to stále ještě dobré...

      Vymazat
    6. :) Pokud mez tím Isza má velké svačiny tak nevidím ve zdravém jídle problém ;) A to že je to zdravé neznamená hned dietní :)

      Vymazat
  2. prosím prosím Z ČEHO JE TO PRVNÍ RIZOTO?! vypadá naprosto lahodně!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rýže z rýžovaru, fazolové lusky, brokolice, kukuřice, hrášek, mrkev, parmezán:)

      Vymazat
  3. Já hlasuju pro novinky z poslední doby! Jídlo je sice krásný ale mě stejně zajímáš víc ty a jak se máš než nudle z M&S :) Co škola a tááák, povídej!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, to jsem to asi napsala špatně. :D Tu porci jsem normálně snědla a pak si domů chtěla vzít další, jenže už měli jenom poloviční porci... tak jsem vzala alespoň tu. Přeci to tam nenechám pro někoho jiného! :D

    Oh, vařená kukuřice. Tu miluju^^.

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš, jak to jde hezky jíst :-) Z řečí kolem si nic nedělej. Nebo si vyfoť klobásu, pak řeči mít nebudou.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo to zelí jako příloha mi připadá zvláštní :D ale s rýží bych si to strašně dala, moc mi chutná třeba katův šleh mňam :P A proteinová pěna.. Kurňa to musím zkusit, vypadá upln k sežrání :D Pěké tipy :)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků