27 ledna 2012

My Attitude To Food

Dnes večer jedu do kina a poté rovnou na oslavu narozenin. Můj problém je v tom, že si připadám strašně nenažraná. Proč? Protože odjíždím z domu už o půl šesté večer a rozhodně nechci jíst někde jinde (což bych ani nezvládla, takže bych nejedla nic a byla unavená, podrážděná, bylo mi špatně a je docela pravděpodobné, že bych se brzo začala klepat kvůli mému doce obvyklému hypoglykemickému šoku), takže si dám učitě večeři doma, ale tím pádem budu muset večeřet už tak v 5 hodin. Mnohým z vás to asi přijde naprosto normální - míváte večeři okolo 5. hodiny večerní (odpolední) a já se vám ani nedivím. I na psychiatrii v Brně to mají tak, že se večeří v 5 hodin a to JE MEZI TÍM JEŠTĚ SVAČINA (kterou já doma nemám). Ale já doma večeřím nejdříve v 18:30, nejpozději ve 20:00. Tak si dnes připadám tak "nenažraně", když se chystám dobrovolně jíst už v 17:00... Ale, vždyť na tom nic není, ne? Neřeknu, kdybych chtěla večeřet ve 3 hodiny odpoledne, to je divné. Ale v 5 hodin? Co myslíte, jsem divná?
A rozhodně nejsem ten typ člověka, který by si dal místo večeře slaný popkorn v kině a ještě byl rád, jak si na něm straaašně pochutnal a při tom se nepřejedl. Takovéhle náhražky a prázdné tuky bych do pusy nedala, bleh.

Prosím vaše názory, moc vám děkuju.

1 komentář:

  1. Neboj, není to divné... Musíš se často přízpůsobit situaci a nesmíš mít strach, že dostaneš hlad někde jinde. Když na to budeš myslet, tak hlad dostaneš, ale když se budeš dobře bavit, ani si na nějaké jídlo nevzpomeneš...

    OdpovědětVymazat

Archiv článků