28 listopadu 2012

Jídelníčky

Jídelníčky si skládáš sama, nebo je máš dané od nutriční / psychiatra?

Jídelníčky si skládám já sama. Dříve jsem jedla dvakrát denně, ale v nemocnici mě rychle naučili jíst 4 - 5 x denně. Díky psychofarmakům pro mne nebyl problém, vypořádat se s úplně novými zvyky a také jsem byla schopná zařadit nové potraviny. Už asi nikdy nebudu jíst ty nezdravé věci typu pizza, smetanové omáčky, knedlíky, čokoláda... ale upřímně mi to opravdu moc nevadí, nechci mít "špeky", ráda si zaplatím za normální postavu s minimem překypujících faldíků.
Sama jsem si do jídelníčku stanovala nějaká pravidla, jako například hodně mléčných výrobků, omezit sušenky (Bebe) a podobně. Mám hodně omezený sortiment, jsem vybíravá.
Moje jídelníčky se ale také musí řídit tím, aby obsahovaly co možná nejvíce proteinů, jelikož trpím otoky (nejen) nohou způsobených právě nedostatkem proteinů. Proto jsem již například vyzkoušela tofu, které si u mě v jídelníčku místo rozhodně nenajde, jelikož chutná jako okořeněný polystyrén:D
Naopak nové přírůstky jsou Šmakoun, makrela, tvrdé light sýry, mozzarella, proteinové prášky aj...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků