30 listopadu 2012

Skok zpět

Jak se to stalo, že jsi do anorexie spadla zpět, v období tvého "vyléčení" a BMI 19-20?
Co už teď naprosto nevím, je impulz nebo zkrátka věc, která mě opět stáhla k anorexii. Můžu jen tipovat. Myslím, že to mělo co dočinění s tím, že jsem se v období 19-20 BMI sama nechtěla vážit, ale moje mamka chtěla mít přehled o mé váze, aby měla jistotu, že zas neshazuji. Domluvila jsem se s ní, že se tedy občas na její žádost zvážím, ale na váhu se nebudu dívat - nechtěla jsem to prostě vědět. Jednou jsem se jí takhle zase zvážila a nedalo mi to, musela jsem se jí zeptat, kolik že to vážím. Ona mi řekla číslo o dvě kila menší, protože tušila, že bych začla vyšilovat, protože jsem v tu chvíli měla nejvyšší váhu za celou dobu mého anorektického období. Zjistila jsem, že mi lhala a sama jsem se toho pravého čísla lekla.
Dále k tomu přispěly asi dva vztahy, které jsem v té době prožila. Jeden kluk mě nazval "špekáčkem", druhý mi řekl, jak jsem hezky tlusťoučká, prostě katastrofa.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků