30 ledna 2013

Cítíš se teď fyzicky i psychicky líp oproti době, kdy jsi vážila 25kg?

Cítíš se teď fyzicky i psychicky líp oproti době, kdy jsi vážila 25kg?
Upřímně cítím, že mám daleko více energie, než při 25 kilech, ale taky cítím, že to ještě pořád není maximum, kterého můžu dosáhnout. Už nemívám otoky, takže to je další velké plus. Celkově se mi zlepšily nohy (žádné svaly, otoky a osteoporóza), takže už je zvednu, aniž bych si musela pomáhat rukama, dokonce už vylezu do většiny schodů. Klidně vydržím celý den běhat po nákupech a mám energii, když už je moje mamka mrtvá. Je ale pravda, že třeba co je zvláštní, oproti době, kdy váha ukazovala 25 kg, chodím teď brzo spát a taky daleko dřív vstávám. V podstatě je to asi normální režim, ale dříve jsem chodila třeba po půlnoci a vstávala až a oběd. To se mi od návratu z nemocnice ještě nestalo. Nejpozději jsem jednou vstala v 9, v průměru vstávám o půl deváté. A ještě mimochodem - beru prášky na spaní. Jinak by mi trvalo několik hodin, než bych usla a celou noc bych se budila.
Co se psychiky týče, určitě jsem na tom taky lépe, ale nevím, jak velkou roli v tom hraje fakt, že mi v nemocnici nasadili antipsychotika, která beru doteď.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků