28 ledna 2013

Jak to bylo po tvém nástupu na sš?

Jak to bylo po tvém nástupu na sš? Změnilo se něco? Bavili se s tebou? Nebo tě jen brali jako nějakou holku, která má anorexii a tak se s ní radši nebaví?
Upřímně na SŠ jsem prožívala různá období jedení a nejedení. Ze začátku jsem docela jedla, to bylo zrovna takové lepší období, takže nástup do školy dopadl dobře, přijali mě jako normální holku. Pak už to bylo horší a se spoustou lidí jsem se odcizila, hodně se jich ode mě distancovalo a nebo prostě neměli čas snažit se navázat kontakt s někým, kdo má evidentně problém bavit se s ostatními (únava, strach, odtažitost, neustálé přemýšlení o váze, jídle...). Zůstalo jen pár nejlepších přátel ze třídy, ale nevadí mi to. Podle mne je lepší mít jen pár skvělých přátel, o které se člověk může opřít, než mnoho těch "přátel", na které se nemůžeš spolehnout v ničem, ne tak ve vlastním přátelství.

1 komentář:

  1. Tímto mi naprosto mluvíš z duše...úplně ti rozumím.Já na střední prožívám to samé na minulé střední taky.. :( Moc bych ti přála, aby ti bylo brzo líp

    OdpovědětVymazat

Archiv článků