28 ledna 2013

Docházelo někdy během tvého hubnutí doma k hádkám?

Docházelo někdy během tvého hubnutí doma k hádkám? Z příběhu jsem pochopila, že to rodiče nějak tvrdě neřešili a jen tiše doufali.
Já nikdy neměla takovou tu klasickou pubertu, takže když jsme se doma hádali a nebo hádáme, je to jenom kvůli anorexii, jídlu atd... S rodiči se hádám často, ale většinou je to prostě kvůli tomu prokletému jídlu. Dnes, když už je mi tolik let, kolik mi je, tak rodiče vědí, že je to všechno na mě, já se musím rozhodnout pro léčbu a já se musím projíst do normálu, nikdo jiný to za mě neudělá a už vůbec ne oni, proto tak nějak čekají a tiše doufají.

1 komentář:

  1. Otázka: chodíš ještě někam do školy? co děláš během dne? (záliby, činnosti, práce...)díky za odpověď

    OdpovědětVymazat

Archiv článků