03 února 2013

Astor Skinmatch BB cream

Recenze na BB cream od firmy Astor.
Produkt slibuje hned 5 různých funkcí v jednom! Tento BB cream by měl fungovat jako podkladová báze, korektor, krém proti stárnutí pleti, make-up, rozjasňovač a také jako UV ochranný krém. Co ale ve skutečnosti splňuje?
Boom okolo BB creamů je v dnešní době obrovský a na internetu si můžete najít miliony různých recenzí. Každý má ale jinou pleť a tak každému vyhovuje něco jiného. Pojďme tento cream trošku probrat.

Má pleť je až neuvěřitelně světlá, nebojím se použít slovo vybledlá, a tak nemůžu používat make-upy, jelikož jsou na mě velice tmavé. O BB creamech jsem slýchávala a četla už dlouho, ale samotný trend se mi nějak vyhýbal. V kosmetice "ulítávám" na jiných produktech, než jsou make-upy, korektory a podobně. Jednou mi to ale nedalo a po odzkoušení BB creamu v obchodě jsem se rozhodla, že za pokus to asi stojí a tak skončil tento drobeček u mě v košíku. A nelituji toho! Jednoznačně ho doporučuji všem, kteří mají velice, ale opravdu velice světlou pleť. Ano, i on není dokonalý, i on má trochu odstín do oranžova, ale světlejší výrobek na pleť už je snad jen transparentní pudr (pro nezasvěcené - ten je bílý).
Upřímně nemohu posoudit, zda opravdu funguje i jako krém proti stárnutí, rozhodně ale zastane funkci korektoru a u těch z Vás, kteří nemají až tak problematickou pleť, i funkci make-upu.
Skinmatch BB cream od Astoru je dokonale lehoučký a má hodně tekutou konzistenci. Dobře se roztírá, hezky do ztracena, nedělá fleky.
Jak jsem již řekla, lidé s tak světlou pletí, jako mám já, nebudou spokojeni na 100%, ale určitě je příjemně překvapí.
Vyrábí se ve dvou odstínech - Ivory a Nude. Jelikož u většiny pudrů, make-upů a korektorů značí název "Nude" jednu z nejsvětlejších variant, ale zde představuje tu tmavší ze dvou možných, musí vám dojít, jak světlý je odstín Ivory.
Lahvička je na šroubování a má objem 30 ml, koupíte ji za 199 Kč.


Pro zvětšení klikněte na obrázek.

A kolik bodů ode mě tento BB Cream dostane? Čtyři medvědy z pěti možných! Slušný výsledek.

1 komentář:

  1. Jůůů... ten musím vyzkoušet, já jsem taky bledule a nikde na sebe nemůžu nic sehnat =)
    Hezký večer! =)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků