07 února 2013

Maybelline One By One

Předsevzetí do nového roku? Už si nikdy nekoupit řasenku od Maybelline!
Na svátek jsem si vybrala řasenku od Maybelline s názvem One By One, vypadá takto:


Samozřejmě, že každá z Vás na ni může mít svůj vlastní názor, mě ale tato řasenka naprosto zklamala. Ve zkratce: pomalu zasychá a zanechává stopy na víčku. Ano, řasy jsou po jejím nanesení výraznější, ale v jakém smyslu: řasy slepené do jednotlivých, kousků...
Opravdu velké zklamání, hlavně proto, že mi všechny řasenky došly...
One by One rozhodně nedoporučuji.
Edit 14.2.2013: Nevím, jestli je to tím, že bych si na řasenku zvykla, nebo tím, že se moje řasy nějak změnily, ale teď Maybelline One By One používám často a jsem relativně spokojená. Koupila jsem si i její kolegyně, ale tahle mi sedí nejvíce. Není to moje nejoblíbenější řasenka, rozhodně si ale zaslouží více než jednoho medvěda z pěti možných.


1 komentář:

  1. no... tak jasně nemusí se ti chtít psát jídelníčky, ale když jsi psala, že ses do toho "obula" tak bys neměla mít důvod se nějak stydět, naopak by se aspon ocenila snaha, ale očividně máš asi "špatný dvědomí" a podvědomě víš že stejně jíš ani ne redukční dietu viď

    OdpovědětVymazat

Archiv článků