08 února 2013

Žehlička na vlasy

Velice primitivní název článku v sobě neukrývá nic tajemného skutečně budu spát o žehličkách na vlasy.

Milé dívky, slečinky, paní, paní v nejlepších letech ... a muži. Patřím mezi ty haldy lidí (a že to v dnešní době opravdu nejsou jenom ženy), které na vlasy používají žehličku na vlasy, neboli narovnávač vlasů. Žehličku používám už docela dlouhou dobu, několik let. Moje první žehlička, no to bylo opravdu něco. Pamatuji si, jak mi ji jednoho dne jen tak dovezla mamka, když byla s mým milovaným bratrem někde nakupovat. Tento přístroj se pyšnil docela malými (na dnešní poměry) rozměry, bílou a růžovou barvou a výměnnými nástavci na žehlení vlnění a krepatění. Kde jen je této žehličce konec? Těžko říct...
Druhá žehlička se do naší rodiny připojila někdy na Vánoce, myslím. Nebo narozeniny? A už se jednalo o dost kvalitnější výrobek, dokonce se prodává doteď. Jednalo se o žehličku ETA 333290000, vypadá takto:
Tahle krasavice ve vínové barvě mi vydržela neskutečně dlouho, přesněji - do úterý 20.12.2011. Opravdu nevím, jak dlouho jsem ji měla, ale bude to více než 2letá záruční doba. A co o ní více? Má nastavitelnou teplotu, která se zobrazuje na displeji, speciální tlačítko na zapnutí, keramicko-turmalínové desky, povrch soft touch pro dobré držení... Mohla bych jí s čistým svědomím dát 10 bodů z 10ti. Má jen jedinou vadu na kráse - je dost těžká a po delším žehlení musíte nechat odpočinout ruku.
Ovšem nic neexistuje věčně a žehlička mi dala pápá. Z ničeho nic se z ní začoudilo, hodila pár jisker na rozloučenou a smrděla jako roztavený plast. Musela jsem se s ní bleskově rozloučit (rozuměj rychle ji vyhodit ven, aby nám nechytl dům).Ale jelikož jsem opravdu hodná dcera a v sobotu mám svátek, dostala jsem od našich žehličku novou! :) Protože vědí, že s nevyžehlenými vlasy docela trpím. Byla jsem opravdu vděčná, kdo by nebyl, že! Mamka potajnu beze mě vybrala tuto žehličku:
ETA Icelic

Vypadá dobře, ne? Opravdu, tato stříbrno bílá žehlička má všechny potřebné funkce jako nastavitelná teplota, uzamykání destiček, tlačítko na vypnutí/zapnutí... a navíc, jako jedna z mála žehliček, má funkci IONIZACE. Vzhledem k ceně (www.eta.cz - 799,- Kč), se asi jedná o unikát. Nikde a nikdy jsem ještě nenarazila na žehličku s ionizátorem pod tisíc korun. A proto to vypadá na malý zázrak. "Bohužel", žehličku už nemám. Proč? Znáte ten pocit, když někdo jezdí nehty po tabuli? A vy by jste se zbláznili, stojí vám všechny chlupy a jako by jste měli vyletět z kůže? Tak přesně takový pocit jsem měla při žehlení touto žehličkou. Nevím, čím to může být, ale je to tak. Naštěstí žehlička byla objednaná na internetu, takže se dala vrátit jako nevyhovující výrobek. Uff. Nedokázala bych se s ní žehlit, bylo to STRAŠNĚ STRAŠNĚ STRAŠNĚ nepříjemné.
dnes jsem se tedy vydala pátrat sama, abych si pořídila nějakou cenově dostupnou krasavici. A doufám, že jsem ji našla. Takže, co že mi to teď vlastně leží u zrcadla a čeká, až mi bude moci narovnat všechny vlasy? :D
ETA 733290000

Tak uvidíme, uvidíme! Já vím, designově nic moc, ale ještě že o to tady vůbec nejde:)

Co vy a vaše zkušenosti s žehličkami na vlasy?


2 komentáře:

  1. Moje první žehlička taky byla od Ety, je to kvalitní značka a jestli se nemýlím tak dokonce česká. Měla jsem jí spoustu let, pak se jí ukroutil kabel, což by možná šlo spravit ale chtěla jsem změnu tak jsem si pořídila "Remington Shine Therapy". Má vlasy dokonce vyživovat :D Tomu sice moc nevěřím ale jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Eta je podle mě teda strašná značka:D

    OdpovědětVymazat

Archiv článků