09 února 2013

Schwarzkopf Gliss Kur Asia Straight

Již druhý článek na téma Gliss Kur, již třetí článek na téma šampony. Skutečně si můžete povšimnout, že máte tu čest s šamponovým maniakem. Ne, že bych si tuto roli vybrala sama, to mé vlasy a náš průmysl mě k tomu dohnal! Ale dost o mě. Rychle na šampon.

Gliss Kur Asia Straight by měl v podstatě vlasy "dokonale" narovnat a do určité míry zkvalitnit. Můžete si povšimnout, že má stejnou barvu obalu jako Schauma Straight & Glossy = Schauma Glatt & Glossy. Náhoda nebo snad účel? Těžko říct. Já osobně tvrdím, že sprostý tah, jak nalákat věrné zákazníky Schaumy na nový výrobek, který slibuje ty samé účinky, po tom, co byla Schauma stažena z trhu.
Ovšem narozdíl od Schaumy, Gliss Kur skončil (alespoň u mě) jako totální propadák. Nejen, že po něm vlasy opravdu NEBYLY rovnější či pevnější, zdravější, ale přesně naopak. Vlasy se neskutečně mastí a jsou naprosto bez objemu (vždycky jsem si myslela, že mám naprosto zplihlé vlasy, ale až po použití šamponu Gliss Kur Asia Straight jsem zjistila, co to je mít opravdu zplihlé vlasy). O nějakém ozdravném účinku nemůže být ani řeč.. Škoda, veliká škoda.
Tento šampon a kondicionér prostě nedoporučuji, ale věřím, že se najdou i lidé, kteří jsou s ním spokojení (no, vlastně tomu moc nevěřím, ale nechci prezentovat můj názor jako ten jediný).
Máte vy zkušenosti s tímto výrobkem? Jaký šampon používáte?

Gliss Kur Asia Straight ode mě nezískává ani jednoho medvěda!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků