07 března 2013

Beauty is not defined by size of your jeans


6 komentářů:

  1. Svatá pravda!!! :) Jak se Ti daří! Pevně doufám, že moc dobře! Že pořádně papáš a bojuješ!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě spíš než bobule v rejži láká dolce banana, ta musí být výborná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přežila.. jenom de o to se přemoct. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ví papej, abys měla víc energie :)) Já jsem momentálně docela v pohodě :) mám za sebou několik sezení a terapií a vypadá to, že to opravdu k něčemu bude :) Jsem za to hrozně ráda!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju za milý komentář a veškerou podporu! Neskutečně moc si toho vážím!! Doufám, že i Ty víš, že se na mě můžeš obrátit kdykoli s čímkoli :))!! Opravdu moc Ti držím pěsti! Dokážeme to a budeme zase žít naprosto normální, "úplně obyčejný" život bez potřeby kontroly všeho( a hlavně jídla) v našem životě! Už se na to těším!! :) Jak to Ty vlastně máš s nějakou terapií? Chodíš k psycholožce nebo k psychiatrovi kamkoli? :)) Jestli nechceš odpovídat, tak mě klidně ignoruj :)) Hlavně se drž!!!! :) Myslím na Tebe!

      Vymazat

Archiv článků