09 dubna 2013

Challenge Accepted

Což takhle dát si nějaký ty "čelenže"? Proč ne, s každý zvládnutým jsem blíž vyléčení, každým zvládnutým jsem normálnější, silnější (duševně, ne fyzicky). Na mé pokroky se můžete podívat sem.

Splněno za měsíc březen:
- zmrzlina u McDonalda
- sezení u nutriční
- váha 36 kg
- obléknout si jiné, než černé oblečení
- několikrát poobědváno v restauraci (špagety pomodoro s parmezánem, mňam)
A mnohem mnohem víc. Ale chce to zabrat.


6 komentářů:

  1. To je opravdu krásný, kolik jsi toho už splnila. Je vidět, že opravdu bojuješ. Pomalými krůčku ku svému cíli! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi šikovná! :) pokračuj v takhle malých cílech a brzy se ti vyplní ten tvůj největší cíl! :)

    OdpovědětVymazat
  3. držím palce, další pokroky za chvilku budou určitě, jsi šikula!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komentář :D Je fakt, že mám pocit, že jediný, kdo se o mě alespoň trochu zajímá, jsou holky z blogu :) Je to zvláštní, ve chvílích, kdy jsem potřebovala pomoc, se moji nejbližší víceméně otočili zády. A naopak nastoupila podpora od holek z blogu - hlavně od těch, co jsem potkala i v reálu.

    Super žes to zvládla. Kde jsou teď ti anonymové, kteří ti tady věčně píšou, že jsi zaseklá a nic se sebou neděláš? :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné pokroky! =) gratuluji =) jen tak dál =)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků