08 února 2013

Manhattan Clearface 2in1 powder & make up

V dnešním dílu vám dám doporučení na skvělého pomocníka a hlavně "maskovače" pleti. Docela dlouho jsem experimentovala s korektory, tekutými make-upy, pudrovými make-upy, pěnovými make-upy a jinými kosmetickými vychytávkami, ale naštěstí jsem si nimi pleť nezničila, protože hned po prvnín druhém použití bylo jasné, že tudy cesta nevede a tohle zkrátka nosit nemůžu...
Jednou jsem narazila na zajímavost od firmy Manhattan Clearface, a to na make-up a pudr dohromady, tedy 2 v 1.



Říkáte si "To musí být něco jako šampon a kondicionér 2 v 1..." - prostě hrůza. Nikomu tento make-up & pudr nebudu vnucovat, já sama šamponům a kondicionérům 2 v 1 absolutně nevěřím (vždyť kondicionér by se neměl nanášet ke kořínkům, protože se tím mastí pokožka hlavy a tudíž celé vlasy a účes je velice zplihlý), ale pokud jste na vážkách, zda takovou kombinaci vyzkoušet, za sebe můžu jen doporučit.
Cena Manhattan Clearface 2in1 powder & make up se, myslím, pohybuje okolo 100 - 150 Kč, už si opravdu nejsem jistá. A vlastně, proč nevím cenu, když už tento výrobek používám delší dobu a vždy, když začne docházet, nedívám se po jiných, ale jdu na jistotu? Jak prosté... Protože ho přestali vyrábět! Stejně jako můj nejoblíbenější a nejúčinnější šampon a jiné výrobky. Tak to prostě na světě chodí, že? Už si pomalu zvykám, ale vždycky mě to dokáže vytočit. Tedy, upřímně, ne že bych měla 100% informace, že už se nevyrábí, ale docela dlouhou dobu jsem ho už nevadila v žádné drogerii. Kdyby jste ho někdo spatřili, dejte vědět, hned tam letím udělat 10roční zásoby!
Tak aspoň doufám, že opravdu nejsem jediný člověk na této planetě, kdo má podobné "osudové" zkušenosti..
Zpět k Manhattanu - já osobně používám odstín sand 76, snad nejsvětlejší, co jsem kdy viděla! Mám opravdu světlou pleť, takže mi naprosto vyhovuje.
A k samotnému krytí Manhattonu? Prostě dokonalé. Na rozdíl od tekutých či pěnových make-upů nedělá nepříjemné mapy, když máte pleť suchou a taky se dá dokonale rozetřít, zatím co tekutý make-up vám může při špatné aplikaci (a špatném odstínu) vytvořit velký barevný přechod. Díky tomu, že se jedná o výrobek 2 v 1 a obsahuje tedy i pudrovou složku, nemusíte si na obličej nanášet další hutnou vrstvu, tím se cítíte mnohem příjemněji a nemáte pocit "udušené pokožky", kdy se vám ucpávají póry a vystupují vrásky.
Během dne pudřík kdykoli vytáhnete a jemnými tahy houbičky, která se v balení nachází, jej nanesete na obličej, popřípadě dekolt či krk. Nikdo nic nepozná a vy opět vypadáte dokonale.
Závěrem chci říct - nečekejte zázraky, ale rozhodně si nemyslete, že chválím jen tak! Jedná se o skutečnou vychytávku za dobrou cenu a s dobrou kvalitou.
Firma Clearface Manhattan má i další výrobky:


4 medvědi z 5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků