08 února 2013

Přibírání vs hubnutí

Řekněte mi, jestli se mýlím, ale podle mě, dokud nějak jím (a nepřejídám se) a přibírám, tak to znamená, že mám moc nízkou váhu pro své tělo a to si raději vše ukládá. Myslím si, že až budu mít váhu, která je pro mé tělo ideální, tak přestanu přibírat. Co si o tom myslíte vy?

Jinak mi neustále píšete o jídelníčky, a protože jsem přibrala na 33,5 kg, rozhodla jsem se, že Vám jeden jídelníček ukážu. Snad to někomu pomůže nebo něco dá.

10:30 jogurt Jogobella light sušená švestka
12:15 mistička plněných sýrových těstovin, parmezán 5 g
13:30 jedno malé jablíčko bez slupky, 2 jahody, jedno malé oloupané kiwi
17:45 M&S nudle, 2 rajčata bez slupky a dužiny, AQ tuňák ve vlastní šťávě

9 komentářů:

  1. Já moc nevím, jak tyhle věci fungují, takže si netroufám odhadovat :) Jídelníček je moc pěkný! A jestli s ním přibíráš, tak je to opravdu dobře :) Chápu, že je přidávat nechceš :) Já se k tomu stavím stejně...jsem moc ráda, že šla váha nahoru! Jsi šikulka!! :) Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tak, já jsem takhle přibírala do 55 kg - což si myslím že je pro moje tělo optimální zdravá váha, protože při ní se cítím dobře psychicky i fyzicky, nemám nutkání se přejídat. Normálně se pohybuje v rozmezí 55-58 kg, ve svém nejhorším bulimickém období jsem vážila i víc, ale to bylo čistě jen bulimií.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za komentář :)) Překvapuje mě, jak moc jsme si podobné :)) Taky hrozně nesnáším, když se mě někdo ptá, co jsem jedla :D Ale mrzí mě ty Tvoj horké brambory...a přesně, jak ty píšeš - kdybych si měla dát něco pokaždé, když mám chuť - jím teď permanentně :D Snad to ale brzy přejde :) A co se týče únavy - zrovna dneska jsem na Tebe myslela :) Byla jsem hrozně ztrhaná ze cvičení a přemýšlela jsem o tom, že když já se cítím takhle...jak se asi cítíš Ty...

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc fajn že přibíráš a nechci tě strašit, ale musim to napsat. Bohužel, máš strašně zpomalený metabolismus. Pokud budeš takto jíst tak tělo si na to zvykne a budeš přibírat i z tohoto. Problém je, že až už budeš chtít "udržovat", kde ubereš? Už teď máš na svačinu jen light jogurt, oběd asi určitě není normální porce atd. Víš dobře, že normální lidi si normálně dají na svačinu třeba croissant, apod. a jí celkově mnohem víc a NEpřibíraji. Jediná cesta jak rozjet metabolismus je ale začít fakt jíst - víc než je normál a k tomu je tohle na hony vzdálené. takže ano, je super že přibíráš, ale perspektivně je to cesta do pekel. Budeš pak zas ubírat a budeš se v tom točit donekonečna. Zkus přidat teď dokud je čas, budeš přibírat, ale to chceš, horší je když se pak holka timhle jezenim nejezenim dostane na normální váhu a nemá kde ubrat, jí jak vrabec a stejně jí váha jde nahoru, začne zase držet diety a jsme tam kde jsme byli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pokusím se si z toho něco vzít... a přidat.

      Vymazat
    2. taky si z toho něco vezmu..

      Vymazat
  5. Gratuluji k přibrání, tohle je už lepší číslo než těch hrůzostrašných 25, ale pořád maličko, to ty víš. Budeš mít více sil a budeš moci i lépe fungovat :)
    Jen škoda, že přibíráš z takového minima...však ono to půjde, věřím tomu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já ani když jsem měla těch 39 kilo (před nemocnicí), tak jsem jedla víc, a dále jsem hubla. Ale je jasné, že pokud jsi předtím skoro nejedla, a teď alespoň toto, tak prostě přibereš, což je pro tebe jen dobře. Ale stejně, za chvíli si tělo na více jídla zvykne a zůstaneš zase na stejné váze, takže bys pak měla zase přidat, a nakonec se dopracovat k normálnímu jídelníčku pro dospělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde, že to množství, co jím, je normální...

      Vymazat

Archiv článků